• Home
  • Overig
  • Rekening openen uitzonderingen

Heb jij (of de mederekeninghouder) al een actieve spaarrekening bij NIBC Direct?

Om een nieuwe rekening te openen dien je in te loggen op jouw persoonlijke bankomgeving MijnNIBCDirect. Klik hier om in te loggen.

Let op: Als klant van NIBC Direct is het niet mogelijk om 2 accounts te openen. Voorbeeld: indien je al een NIBC Direct Spaarrekening hebt, is het niet mogelijk om daarnaast ook een gezamenlijke rekening te openen. Dit geldt ook voor wettelijke vertegenwoordigers en/of gemachtigden.

Ben jij (of de mederekeninghouder) in het verleden klant geweest? Of ben je bekend als wettelijk vertegenwoordiger of gemachtigde? 

Stuur dan een email naar info@nibcdirect.nl met als onderwerp "Ik wil graag een spaarrekening openen". Vermeld in deze email:

  • Voorletters & achternaam
  • Geboortedatum, en indien van toepassing de geboortedatum van de mederekeninghouder
  • Welk spaarproduct je wilt openen, een spaarrekening of kwartaalspaarrekening
  • De oude gebruikersnaam (indien bekend)

Zodra wij deze gegevens hebben verwerkt, ontvang je een email met de vervolgstappen. 

Met vriendelijke groet,
NIBC Direct