Niet direct duidelijk?

Neem contact met ons op

De meest gestelde vragen

  • Hoe wijzig ik mijn incassorekening?

    Wil je jouw incassorekening wijzigen? Je kunt je incassorekening wijzigen via de online MijnNIBCDirect omgeving.

    Volg hiervoor onderstaande stappen:
    • Klik hier om in te loggen op jouw online MijnNIBCDirect omgeving .
    • Na het inloggen verschijnt een pop-up waar je kunt klikken op 'Mijn gegevens wijzigen' of je klikt na het inloggen op je naam rechtsboven en vervolgens op 'Mijn gegevens'.
    • Klik vervolgens op 'Wijzig' naast 'Betaalgegevens lening'.
    • Kies voor Ja als je een formulier wilt opvragen om je bankrekeningnummer te wijzigen.
    • Binnen 5 werkdagen ontvang je het wijzigingsformulier per post.

     

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact

    Hoe kan ik mijn correspondentieadres wijzigen?

    Je hebt aangegeven dat je jouw adres wilt wijzigen. Je kunt je adres wijzigen via de online MijnNIBCDirect omgeving.

    Volg hiervoor onderstaande stappen:
    • Klik hier om in te loggen op jouw online MijnNIBCDirect omgeving .
    • Na het inloggen verschijnt een pop-up waar je kunt klikken op 'Mijn gegevens wijzigen' of je klikt na het inloggen op je naam en vervolgens op 'Mijn gegevens'.
    • Klik vervolgens op 'Wijzig' naast 'Contactgegevens'.
    • Wijzig je gegevens en klik op 'Verzenden'.
    • Als wij nog aanvullende documenten nodig hebben sturen wij jouw binnen 5 werkdagen het wijzigingsformulier. Na verwerking ontvang je een bevestiging van de wijziging.

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact

    Hoe meld ik een overlijden?

    Het overlijden van een dierbare is een emotionele gebeurtenis. NIBC Direct helpt je graag bij het afhandelen van het overlijden voor de hypotheek die de overledene bij ons heeft lopen.
    Voor de afhandeling is het belangrijk dat je het overlijden bij ons meldt.

    Klik op één van onderstaande opties: Bij de afhandeling van een NIBC Direct Hypotheek neemt de beoordeling van de documenten ongeveer 10 werkdagen in beslag.

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact

    Hoe kan ik mijn contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) wijzigen?

    Wijzig je e-mailadres of telefoonnummer eenvoudig en snel via de online MijnNIBCDirect omgeving. Kun je niet meer inloggen, omdat je e-mailadres of telefoonnummer niet meer in gebruik is? Neem in dat geval contact op met onze servicedesk op 0800 409 409 4 (gratis). Een WhatsApp sturen kan natuurlijk ook naar telefoonnummer 06 57 220 044.
     

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact

    De waarde van mijn woning is gestegen. Hoe pas ik mijn marktwaarde aan?

    Om de marktwaarde aan te passen, moet je een door NIBC Direct goedgekeurd taxatierapport aanleveren. Als je hypotheek kleiner is dan € 500.000,- en kleiner of gelijk aan 65% van de meest recente WOZ waarde van je woning, kun je ook de WOZ waarde aanleveren. Stuur het taxatierapport of de meest recente WOZ waarde naar info@nibcdirect.nl . Voor deze wijziging brengen wij € 200,- administratiekosten in rekening.

    Klik hier voor meer informatie over een door NIBC Direct goedgekeurd taxatierapport

    Bij een lening met NHG hoef je de marktwaarde niet aan te laten passen. Voor een lening met NHG bestaat maar één tarief.

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact
  • NHG

Phishing achtergrond.jpg

Heb je een vraag of opmerking?

Dan kun je ons digitaal bereiken en ontvang je zo spoedig mogelijk een antwoord van ons. Of bel gratis 0800 – 409 4094

Contactformulier of Klachtenformulier