Niet direct duidelijk?

We helpen je natuurlijk graag verder. Zoek in de meestgestelde vragen of neem contact met ons op.

Neem contact met ons op

De meest gestelde vragen

  • Inloggen op MijnNIBCDirect

    Als je wilt inloggen in de online MijnNIBCDirect hypotheekomgeving heb je een leningnummer en toegangscode nodig. Het leningnummer staat vermeld op de offerte of in je welkomstbrief. Je ontvangt de toegangscode per e-mail van ons. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is jouw hypotheek wellicht nog niet of pas zeer onlangs gepasseerd bij de notaris. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op. Het kan ook zijn dat wij niet over een juist e-mailadres beschikken.

    Heb je al een online MijnNIBCDirect hypotheekomgeving?
    Klik dan hier om in te loggen op MijnNIBCDirect.

    Heb je nog geen
    online MijnNIBCDirect hypotheekomgeving?
    Doorloop dan de volgende stappen en krijg direct toegang tot MijnNIBCDirect:
    1. Ga naar mijnhypotheek.nibcdirect.nl.
    2. Klik op 'Account aanmaken'.
    3. Vul jouw leningnummer (alleen de eerste 7 cijfers) en toegangscode in.
    4. Vul jouw persoonlijke gegevens in en klik op 'Controleren'.
    5. Je account wordt aangemaakt. Je ontvangt een activatiemail. Klik binnen 15 minuten op de link in deze e-mail om uw aanvraag te bevestigen.
    6. Je kunt nu inloggen op MijnNIBCDirect.
    7. Nadat je een account hebt aangemaakt kun je de NIBC Direct Hypotheken app downloaden.
    Hoe maak je gebruik van de app?
    1. Download de NIBC Direct Hypotheken app gratis in de App Store of Google Play Store en maak een account aan (alleen voor Android en IOS).
    2. Vul jouw e-mailadres en wachtwoord in waarmee je online inlogt op jouw mijnomgeving MijnNIBCDirect.
    3. Vul de SMS-code in die je ontvangt op je smartphone.
    4. Kies een persoonlijke 5-cijferige code. Dit is jouw ‘Mobiele pincode’. Je kunt ook een vingerafdruk identificatie instellen.
    5. Je kunt nu inloggen met jouw pincode of vingerafdruk.

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact

    Ik heb niet binnen 15 minuten mijn account geactiveerd. Hoe kan ik dit alsnog doen?

    Als je op de link in de e-mail klikt die wij je gestuurd hebben toen je jouw account aanmaakte, krijg je de melding te zien op MijnNIBCDirect dat de activatielink is verlopen. Hier krijg je ook de mogelijkheid om via de knop 'Nieuwe bevestigingsmail versturen' een nieuwe link op te vragen. Deze sturen wij wederom per e-mail. Je hebt dan weer 15 minuten om op deze link te klikken en daarmee jouw account te activeren.

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?

    Op de inlogpagina van MijnNIBCDirect staat een link 'Wachtwoord vergeten' (deze vind je direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als je daarop klikt en vervolgens jouw e-mailadres invult, kun je kiezen of je jouw wachtwoord via SMS of via e-mail wilt ontvangen.

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact

    Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Wat moet ik doen?

    Op de inlogpagina van MijnNIBCDirect staat een link 'E-mailadres vergeten' (deze vind je direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als je daarop klikt en vervolgens jouw leningnummer en jouw geboortedatum invult, wordt er een SMS gestuurd met jouw e-mailadres naar het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact

    Hoe activeer ik MijnNIBCDirect account?

    Nadat je jouw offertenummer of leningnummer en jouw toegangscode hebt ingevuld, sturen wij je een e-mail. In deze e-mail staat een link om jouw account te activeren. Je moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken. Wacht je langer dan 15 minuten? Dan vervalt de link en moet je opnieuw een account aanmaken. De toegangscode is wel nog steeds geldig.

    Ben je hiermee geholpen?

    Ja Nee, ik wil graag contact
  • NHG

Phishing achtergrond.jpg

Heb je een vraag of opmerking?

Dan kun je ons digitaal bereiken en ontvang je zo spoedig mogelijk een antwoord van ons. Of bel gratis 0800 – 409 4094

Contactformulier of Klachtenformulier
Wij gebruiken cookies om het bezoek aan onze website gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies