Ik krijg een foutmelding. Wat kan ik doen?

De authenticatiegegevens zijn onjuist
De ingevulde gebruikersnaam of het wachtwoord is niet juist. Je vindt je gebruikersnaam terug in de welkomstbrief of e-mail die je heeft ontvangen toen je klant werd. Als je de brief of e-mail niet meer hebt, kun je het beste contact opnemen met onze Servicedesk. Zij kunnen je verder helpen.

Als je jouw wachtwoord niet meer kan gebruiken of bent vergeten, kan je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen.

Het aanmaken van een wachtwoord doe je op de volgende manier:

1. Klik hier om in te loggen op MijnNIBCDirect.
2. Klik op de link Wachtwoord vergeten?
3. Volg de stappen op het scherm en klik op volgende. Geef het antwoord op de geheime vraag en klik op bevestigen.
4. 
Je ontvangt een e-mail op het bij ons geregistreerde e-mailadres. Het wachtwoord is gedurende 120 minuten geldig en kan maar eenmalig gebruikt worden. 
5. Klik op de link in de e-mail. Je vult vervolgens jouw gebruikersnaam en het eenmalig te gebruiken wachtwoord in. Vervolgens maak je zelf een nieuw wachtwoord aan.
6. Met je nieuwe wachtwoord en je gebruikersnaam log je in het vervolg in.

Je bereikt de servicedesk van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur op 0800 - 409 409 4. Dit is een gratis telefoonnummer. Een WhatsApp sturen kan natuurlijk ook naar telefoonnummer: 06-57 22 00 44.

Ik kan niet via mijn favorieten inloggen. Hoe kan dat?

Als je via favorieten inlogt, zie je oude informatie staan. Jouw gegevens zijn dan niet bijgewerkt. Als je via favorieten ook je wachtwoord hebt onthouden, dat kan je oude wachtwoord bekend zijn. Wij adviseren je naar de website www.nibcdirect.nl te gaan. Je kunt daar inloggen met de knop rechts bovenin.
Wij gebruiken cookies om het bezoek aan onze website gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies