Wat moet ik doen als mijn rekening is geblokkeerd?

De servicemedewerkers kunnen je wachtwoord deblokkeren. Onze servicedesk is bereikbaar op 0800  409 4094 (kosteloos). Een WhatsApp sturen kan natuurlijk ook naar telefoonnummer: 06-57 22 00 44.

Nadat je wachtwoord is gedeblokkeerd, maak je eenvoudig een nieuw wachtwoord aan.


Het aanmaken van een wachtwoord doe je op de volgende manier:
1. Klik hier om in te loggen op MijnNIBCDirect.
2. Klik op de link Wachtwoord vergeten?.
3. Volg de stappen op het scherm en klik op volgende.

4. Je ontvangt direct een e-mail op het bij ons geregistreerde e-mailadres met een wachtwoord. Dit wachtwoord is een eenmalig te gebruiken wachtwoord. Je kunt het alleen binnen 120 minuten gebruiken, daarna is het niet meer geldig.
5. In de e-mail die je ontvangt, klik je op de link. Je vult vervolgens jouw gebruikersnaam en het eenmalig te gebruiken wachtwoord in. Vervolgens maak je zelf een nieuw wachtwoord aan.
6. Met je nieuwe wachtwoord en je gebruikersnaam log je in het vervolg in.
Wij gebruiken cookies om het bezoek aan onze website gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies