Hoe kan ik mijn persoonsgegevens bekijken of aanpassen?

Wil je weten welke persoonsgegevens wij over je hebben vastgelegd? Dan kun je gebruik maken van jouw ‘Recht van inzage’. Of wil je jouw gegevens wijzigen en zo gebruik maken van jouw ‘Recht op correctie’?


Ik heb een spaarrekening bij NIBC Direct

Als je inlogt in jouw persoonlijke bankomgeving MijnNIBCDirect zie je veel van de persoonsgegevens die wij over je hebben vastgelegd. Je kunt de meeste gegevens ook direct aanpassen

Ik heb een hypotheek bij NIBC Direct

Als je inlogt op MijnNIBCDirect zie je veel van de
persoonsgegevens die wij over je hebben vastgelegd. Je kunt de meeste gegevens ook direct aanpassen.

Vind je dat jouw persoonsgegevens onjuist of onvolledig zijn verwerkt of vind je het niet nodig dat zij zijn verwerkt? Dan kun je een verzoek tot wijziging, aanvulling of verwijdering indienen bij ons. Je kunt ons een brief sturen met jouw verzoek. Voeg bij jouw brief een kopie van jouw geldige paspoort, rijbewijs of ander identiteitsbewijs. Wil je jouw BSN en pasfoto onleesbaar maken? Wij reageren binnen vier weken na ontvangst van jouw brief.

Je kunt jouw brief (zonder postzegel) sturen naar:

NIBC Direct, Antwoordnummer 16077, 2501 VE 's-Gravenhage

Heb je na het lezen van de Privacyverklaring en de al eerder gegeven antwoorden nog vragen over hoe wij je persoonsgegevens gebruiken? Stuur dan een e-mail aan onze Data Protection Officer (DPO). Het emailadres is dpo@nibc.com.

Wij gebruiken cookies om het bezoek aan onze website gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies