Niet direct duidelijk?
Beste hypotheekklant, momenteel ervaren wij een storing met de persoonlijke omgeving. U kunt hierdoor tijdelijk niet inloggen, onze excuses voor het ongemak.
Bel gratis 0800 409 409 4 Open ma - vrij van 09.00 uur tot 20.00 uur zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur
Chat Online Direct een antwoord
Stel je vraag via Whatsapp Antwoord in 1 werkdag
Stel je vraag via Facebook Antwoord in 1 werkdag
Stel je vraag via Twitter Antwoord in 1 werkdag
Identificatie
Wij vragen je om bij jouw verzoek een afgeschermde kopie van jouw geldige identiteitsbewijs aan ons te verstrekken. Zo zijn wij er zeker van dat het verzoek van jou afkomstig is.
Het is belangrijk dat de volgende zaken zijn afgeschermd: BSN, pasfoto en lengte. Je kunt dit bijvoorbeeld doen door:
· Gebruik te maken van een ID-cover.
· De gegevens onleesbaar te maken.
· De KopieID app van het ministerie van BZK te gebruiken.
Meer informatie over welke privacyrechten je precies hebt vind je terug in ons
Privacy Statement.
Voor meer informatie over het indienen van een klacht verwijzen we je naar ons antwoord bij de vraag “Waar kan ik terecht met een vraag of klacht over privacy?”.
Dan kun je ons digitaal bereiken en ontvang je zo spoedig mogelijk een antwoord van ons. Of bel gratis 0800 – 409 4094
Contactformulier of Klachtenformulier