Niet direct duidelijk?
Beste hypotheekklant, momenteel ervaren wij een storing met de persoonlijke omgeving. U kunt hierdoor tijdelijk niet inloggen, onze excuses voor het ongemak.
Bel gratis 0800 409 409 4 Open ma - vrij van 09.00 uur tot 20.00 uur zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur
Chat Online Direct een antwoord
Stel je vraag via Whatsapp Antwoord in 1 werkdag
Stel je vraag via Facebook Antwoord in 1 werkdag
Stel je vraag via Twitter Antwoord in 1 werkdag
Je kunt je contactgegevens eenvoudig inzien en wijzigen in jouw online MijnNIBCDirect omgeving. Volg hiervoor onderstaande stappen.
De wijziging is direct doorgevoerd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.
Kun je niet inloggen, omdat jouw e-mailadres is gewijzigd? Stuur dan een e-mail naar info@nibcdirect.nl en vermeld als onderwerp: Wijzigen e-mailadres. Vermeld in de e-mail de volgende gegevens:
Wat jammer dat je erover denkt jouw NIBC Direct Spaarrekening op te heffen. Je kunt twee dingen doen:
1. Je sluit de spaarrekening toch niet en laat je rekening kosteloos doorlopen. Je kunt daarmee in de toekomst altijd gemakkelijk opnieuw gebruik maken van je rekening. Het is dan niet nodig opnieuw een rekening aan te vragen.
2. Je zet de spaarrekening echt stop. Dit kan overigens alleen als er geen termijndeposito('s) is/zijn gekoppeld aan je spaarrekening. Je kunt je rekening opheffen in jouw online MijnNIBCDirect omgeving. Volg hiervoor onderstaande stappen:
· Controleer eerst de geplande betalingen. Klik hiervoor op overzicht, dan op de rekening die je wilt beëindigen en vervolgens op gepland. Verwijder de geplande transacties.
· Klik rechtsboven op het icoon met 3 stippen
· Klik onderin de pagina op Sluit spaarrekening
· Selecteer de rekening die je wilt beëindigen en klik op Sluit spaarrekening
Je kunt je tegenrekening eenvoudig en snel wijzigen in jouw online MijnNIBCDirect omgeving. Volg hiervoor onderstaande stappen:
Stap 1
Stap 2
Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail waarin wij aankondigen dat je een identificatiestorting kunt doen vanaf de nieuwe tegenrekening.
Dan kun je ons digitaal bereiken en ontvang je zo spoedig mogelijk een antwoord van ons. Of bel gratis 0800 – 409 4094
Contactformulier of Klachtenformulier