• Home
  • Sparen informatie
  • Maatregelen coronavirus

Maatregelen NIBC Direct coronavirus

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus in Nederland, willen wij u graag informeren over hoe wij hiermee omgaan. Ook in deze onzekere tijden kunt u gewoon bij uw spaargeld en staan onze call center medewerkers voor u klaar voor al uw vragen. Uiteraard draagt ook NIBC direct bij om verdere verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken en hebben wij in lijn met het RIVM een aantal interne maatregelen genomen.

Inloggen in uw persoonlijke bankomgeving?
Uw persoonlijke bankomgeving is en blijft gewoon toegankelijk. Zo kunt u altijd bij uw spaargeld.

Contact met het servicecenter?
Ondanks de genomen maatregelen kunt u gewoon contact opnemen met ons servicecenter. De openingstijden van het servicecenter blijven ongewijzigd. Het kan zijn dat u wat langer moet wachten dan u gewend bent. Dit heeft te maken met de verspreiding van onze collega’s over verschillende locaties.

Wijzigen persoonlijke gegevens?
Tot woensdag 18 maart, is het niet mogelijk om persoonlijke gegevens in uw bankomgeving te wijzigen of een nieuwe rekening te openen. Dit heeft niets met het coronavirus te maken, maar met de voorbereiding op een nieuwe persoonlijke bankomgeving en de introductie van een mobiel bankieren app.