Heb jij (of de mederekeninghouder) al een actieve spaarrekening bij NIBC Direct?

Om een nieuwe spaar- of termijndepositorekening te openen log je in op jouw persoonlijke bankomgeving MijnNIBCDirect. Klik hier om in te loggen.

Let op: Als klant van NIBC Direct is het momenteel niet mogelijk om 2 rekeningen te openen. Voorbeeld: als je al een NIBC Direct Spaarrekening hebt, is het niet mogelijk om daarnaast ook een rekening op dezelfde naam te openen. 

Ben jij in het verleden klant geweest? Of ben je in het verleden bekend geweest als wettelijk vertegenwoordiger of gemachtigde? 

Stuur dan een email naar info@nibcdirect.nl met als onderwerp "Ik wil graag een spaarrekening openen". Wij verwijderen dan je oude rekening(en). Let op: als wij je oude rekening(en) verwijderen, kun je je oude jaaroverzichten niet meer downloaden. Mocht je nog oude jaaroverzichten willen downloaden, doe dit dan voordat je ons het verzoek stuurt om een rekening te openen. 

Vermeld in deze email de volgende gegevens:

  • Voorletters & achternaam
  • Geboortedatum, en indien van toepassing de geboortedatum van de mederekeninghouder
  • Welk spaarproduct je wilt openen; een spaarrekening of kwartaalspaarrekening
  • De oude gebruikersnaam (indien bekend)

Je ontvangt van ons een e-mail zodra wij je oude rekening(en) hebben verwijderd.

Met vriendelijke groet,
NIBC Direct