Beste NIBC Direct klant,

Het zijn onzekere en vreemde tijden waarmee we geconfronteerd worden. De impact is voor iedereen voelbaar. Voor welke nieuwe uitdagingen we met z’n allen komen te staan dat weet niemand. Maar dat wij er voor u zijn, dat is zeker. We hebben de belangrijkste vragen en ontwikkelingen voor u verzameld. 

Betalingsproblemen NIBC Direct hypotheek

Ervaart u door de Coronacrisis betalingsproblemen? Dan staan wij voor u klaar. Hoe eerder u om hulp vraagt, hoe beter wij u kunnen helpen. Lees de meest gestelde vragen of neem contact op met de afdeling Wooncollect via info@wooncollect.nl of 070-342 95 59. Wij helpen u graag om door deze moeilijke tijden heen te komen zonder allerlei ingewikkelde processen.


Wilt u een betaalpauze aanvragen vul dan dit formulier in.


Voor overige vragen over uw hypotheek kunt u altijd ons call center benaderen via Telefoon 0800 409 409 4, WhatsApp 06 57 22 00 44 of chat.


NIBC Direct is bereikbaar, beschikbaar en staat voor u klaar. 

Vanwege het coronavirus werken wij van NIBC Direct vanuit het huis. Wilt u documenten omtrent uw hypotheek of spaarrekening sturen dan verzoeken wij u vriendelijk om deze documenten te uploaden via onze website.

De meest gestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor u als hypotheekklant op een rijtje gezet. Bijvoorbeeld, kom ik in aanmerking voor een betaalpauze?

Klik hier voor de meest gestelde vragen

Contact

Voor vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag 09.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur

  • WhatsApp 06 5722 0044
  • Telefoon 0800 4094094
  • Chat

Meest gestelde vragen m.b.t. de impact van het coronavirus voor u als hypotheekklant